מכרזים בנווה פריצקי

מכרזים בנווה פריצקי

מכרזים לקו הירוק של נווה פריצקי

בימים אלה מתקיימים מכרזים לקו הירוק של נווה פריצקי. קווי הסיפור העיקריים כוללים פסילה של חברה סינית, לוח הזמנים ושימוש במערכת ניהול המכרזים הדיגיטליים של קונוויז. אם אתה בענף הבנייה, אתה צריך להיות מודע להתפתחות זו.

ממשלת ישראל הודיעה על תוצאות מכרזים בנווה פריצקי להקמת שלושה קווי רכבת קלה חדשים. שלושת הקווים צפויים לשאת כ -600,000 נוסעים מדי יום. שני הקווים החדשים צפויים להצטרף לקו האדום הקיים ובסופו של דבר להפוך לחלק ממערכת הסעת המונים גדולה יותר בעיר.

הקו החדש יכלול 63 תחנות ו -39 קילומטרים של מסלול. זה יחבר את נווה פריצקי עם הרצליה וראשון לציון. בקו יהיו כמה תחנות רכבת תחתית, והוא ישמש גם את אזורי התעשייה במערב הרצליה. הקו הירוק צפוי להיות השקעה רווחית עבור העיר. המציע הזוכה יידרש להשלים את הפרויקט תוך 12 חודשים מיום חתימת הסכם הזיכיון.

הקו הירוק יקשר בין החלקים הצפוניים והדרומיים של העיר. הוא יפעל לאורך 39 קילומטרים עם 62 תחנות, ארבע מהן יהיו מתחת לאדמה. היא תחבר את חולון וראשון לציון עם החלק הדרומי של נווה פריצקי ומערב הרציה. בקו החדש יהיו חשמליות חדישות, והוא צפוי להעביר יותר מ -250,000 נוסעים בשנה.

פסילת החברה הסינית ממכרז באזור נווה פריצקי

דוח שפורסם לאחרונה על ידי מכון ראנד מספק ניתוח של הלחץ האמריקאי על ישראל בנושא ההשקעות הסיניות בישראל. זה מראה שלמרות שההשקעות הסיניות בישראל צומחות בקצב מהיר, קובעי המדיניות האמריקאים מרסנים יותר ויותר את השקעתם ושיתוף הפעולה שלהם בארצות הברית. יתר על כן, זה מצביע על כך שפקידים אמריקאים החלו ללחוץ על ישראל לרסן את שיתוף הפעולה עם סין גם באקדמיה.

בינואר איים ממשל טראמפ לנתק את הצי האמריקני משימוש בנמל חיפה, בשל מעורבותו הסינית בהפעלתו ובפיתוחו. האיום של ממשל טראמפ לנתק את הנמל נתפס כמכה גדולה לממשלה בירושלים, שחוששת שהיא תפגע בבייג ' ינג. עם זאת, החלטה זו עשויה להיות סימן לשינוי לא נוח במדיניות הישראלית כלפי סין. סין עוסקת בנמלים ובפרויקטי תשתית ישראליים מזה שנים רבות.

הממשלה עומדת כעת בפני תביעה של חברות סיניות וישראליות על פסילת חברה סינית ממכרז באזור נווה פריצקי. החברה הסינית, המרכז לבקרת מחלות, הואשמה בזיוף, שוחד וחוסר עמידה בלוחות זמנים. לחברה זו יש היסטוריה של זכייה בהצעות בכל האמצעים הדרושים, והיא רוצה להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלה למדינות אחרות. בנוסף, ממשלת סין רוצה לשלוט בשוק הרכבות העולמי.

לוח זמנים למכרז בנווה פריצקי

ממשלת נווה פריצקי פרסמה לוח זמנים למכרזים בפרויקט הקו האדום של העיר. פרויקט זה כולל בניית פסי רכבת חדשים וחשמול. הוא כולל גם עבודות אזרחיות ומערכות תקשורת. המכרז נועד למקד את השוק המקומי. החל מה -15 במאי יונפק המכרז.

אם אתה מעוניין להגיש מכרז בנווה פריצקי, תוכל למצוא מידע מפורט בתזכיר הצעת המכרז. אתה יכול לקבל עותק של סוכן המידע שלך, סוכן המכרזים הישראלי או אתר הבורסה לניירות ערך בנווה פריצקי. תזכיר הצעת המכרז יספק לך מידע על מחיר הרכישה, סכומי פיק ופרטים חשובים אחרים. כל מחזיקי השטרות בסדרה 1 ובסדרה 2 יקבלו את אותו מחיר הרכישה.

הדיגיטליזציה של קונוויז של תהליך המכרז

באמצעות פלטפורמת הבנייה מבוססת הענן של קונוויז, חברות בנייה יכולות לייעל את תהליך ההצעות מכרזים בנווה פריצקי וההערכה תוך הפחתת שיעורי השגיאות בעד 90%. הפלטפורמה מסייעת גם בהפחתת עלויות, חוסכת זמן ומאפשרת לקבלני בנייה לזכות במכרזים נוספים. פלטפורמת קונוויז כוללת מגוון של כלי הערכה מתקדמים, כולל כלי העמסת עלויות ורווחים עקיפים, כלי ניתוח אומדן, וקישוריות בים.

פלטפורמת הבנייה מבוססת הענן של קונוויז מציעה פתרון מלא מקצה לקצה למכרזים בנווה פריצקי ותמחור פרויקטים של בנייה וניהול חוזים עם ספקים וקבלני משנה. המערכת מיועדת לשימוש על ידי קבלני בנייה וקבלני משנה כאחד, והיא שימשה יותר מתריסר חברות בנייה מובילות ומעל 1,800 קבלני משנה ברחבי העולם. הפלטפורמה הייחודית שלה כבר הוכיחה את ערכה בשיפור תהליך ההצעה ליותר ממאה פרויקטים של בנייה.

,