מה הדבר הטוב ביותר בדרכון של האיחוד האירופי?

דרכון אירופאי

בתור בעל דרכון של האיחוד האירופי, אתה יכול ליהנות מהחופש לנסוע ולחיות בכל המדינות 28 בתוך האיחוד האירופי וכל מדינות שנגן. בנוסף, ייתכן שיש לך גישה ללא ויזה או ויזה על ההגעה למאות מדינות אחרות. נכון, אתה יכול לנסוע, לעבוד, ללמוד ולחיות בכל מדינה בעולם עם דרכון של האיחוד האירופי! אז מה הדבר הטוב ביותר בדרכון של האיחוד האירופי?

היתרונות שיש דרכון אירופי

לבעל דרכון אירופאי יתרונות רבים. בין היתר, זה יכול להעניק לך נסיעות בלתי מוגבלות ברחבי 28 מדינות האיחוד האירופי. אתה יכול לחיות, לעבוד וללמוד בכל מקום באיחוד האירופי, ואתה יכול להיכנס לרוב המדינות בעולם ללא ויזה. אם יש לך דרכון אירופי, אתה יכול גם לקחת את האזרחות שלך איתך אם אי פעם תרצה לעבור למדינה אחרת. יתר על כן, קל יותר להעביר את הזכות לילדים או לנכדים שלך באמצעות התאזרחות או השקעה.

דרכון של האיחוד האירופי מעניק לך גישה לחינוך בחינם או במחיר מופחת בכל האיחוד האירופי. בנוסף, היא מכירה בתעודות השכלה גבוהה שהונפקו על ידי כל המדינות החברות באיחוד האירופי. בנוסף, אתה מוגן על פי תקנות הפרטיות של האיחוד האירופי. התקנה הכללית להגנה על נתונים קובעת כיצד הנתונים שלך נאספים, משמשים ומאוחסנים. כתוצאה מכך, אתה יכול להעביר את הנתונים שלך למדינות אחרות באירופה מבלי לחשוש שהם ייפגעו. בנוסף, מובטח לך סודיות הקשורה למס.

יתרון נוסף של דרכון אירופי הוא מדיניות המס הגדולה שלו. אתה יכול להקים עסק במדינה אירופאית וליהנות מהטבות מס בכל המדינות החברות. יתר על כן, אתה יכול לעבוד, ללמוד ולהשקיע בכל מקום באיחוד האירופי. ואם אתם מחפשים תוכנית ב ' למדינת מולדתכם, דרכון אירופי יכול לעזור לכם להשיג זאת. היתרונות של דרכון אירופי הם רבים!

האם אתה יכול לחיות באירופה עם דרכון של האיחוד האירופי?

אזרחות האיחוד האירופי מציעה יתרונות רבים. ראשית, אתה מקבל זכויות נסיעה בלתי מוגבלות ותמיכה קונסולרית. אתה גם נהנה מהחופש לעבוד ולהשקיע בכל מדינה באיחוד האירופי. זה גם הרבה יותר קל למצוא כישרון במדינה האיחוד האירופי. ואם יש לך עסק, אזרחות האיחוד האירופי יאפשר לך לפתוח משרד בכל המדינות החברות שלה לשכור או להרחיב את העסק שלך שם. חוקי המס באיחוד האירופי הם גם נוחים ואתה יכול ליהנות מהטבות אלה.

למרבה הצער, יש הרבה רמאים בחוץ שרוצים לנצל אזרחים שאינם האיחוד האירופי שמחפשים דרך מהירה להפוך לאזרח האיחוד האירופי. חלק מהונאות אלה כרוכות בנישואין פיקטיביים לקבלת דרכון. זוהי תפיסה מוטעית נפוצה, אך ניתן לקבל אזרחות באמצעות נישואין אם אתה מתחתן עם אזרח האיחוד האירופי. שיטה זו אינה פשוטה ויש לה דרישות קפדניות, כגון חיים משותפים במשך שלוש שנים.

יוקר המחיה במדינה באיחוד האירופי משתנה, אך אם אתה יכול להרשות לעצמך להוציא הרבה כסף על דברים עדינים יותר, אתה יכול לחיות בסקנדינביה או בשוויץ. אם אתה רוצה להוציא פחות כסף, ספרד ופורטוגל הן אפשרויות נהדרות. עם זאת, אם אתם מחפשים אורח חיים צנוע יותר, תוכלו לנסות את אחת ממדינות מזרח אירופה. עם דרכון ממדינה באיחוד האירופי, אתה יכול לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי.

איזו מדינה באיחוד האירופי נותנת אזרחות בקלות?

דרכון האיחוד האירופי מועיל מכיוון שהוא מעניק לך גישה למדיניות מס גדולה במדינות רבות באיחוד האירופי. אזרחות דרך לידה אינה אוטומטית, עם זאת; בטח גרת במדינה בה נולדו הוריך. אם המשפחה שלך היא ממדינה באיחוד האירופי, אזרחות עשויה להיות אפשרית על ידי ירידה. למשל, אירלנד, פולין וגרמניה מציעות אזרחות ממוצא. בין אם זה דרך הורה או סבא וסבתא, דרכון של האיחוד האירופי הוא יתרון מכיוון שאתה יכול בקלות לפתוח את העסק שלך ולהשקיע בכל המדינות באיחוד האירופי.

אזרחות האיחוד האירופי נחשבה לראשונה בשנת 1960.אמנת פריז, שהקימה את קהילת הפחם והפלדה האירופית, הניחה את היסודות לזכויות שאתה נהנה כאזרח של חבר באיחוד האירופי. מאוחר יותר, אמנת מאסטריכט הרחיבה ופרסמה את אזרחות האיחוד האירופי. אמנת מאסטריכט הגדירה עוד יותר זכויות אלה והקלה על השגת דרכון אירופי. היתרונות של אזרחות האיחוד האירופי הם רבים, כולל הזכות לחיות, לעבוד ולהצביע בבחירות לאיחוד האירופי. מגילת זכויות היסוד מכילה רשימה של זכויות אזרחים נהנים, ואתה יכול לנצל אותם אם אתה רוצה.

תהליך רכישת אזרחות האיחוד האירופי אינו קל. במקרים מסוימים, יש צורך לקנות דרכון שני, אבל זה יקר. כמו כן, לא ניתן להגיש בקשה לאזרחות האיחוד האירופי ללא היתר שהייה, ולכן כדאי לבדוק אילו מדינות האיחוד האירופי מציעות את המסלול הקל ביותר. אם אתם מתכננים לנהל עסקים באירופה, קבלת אזרחות ממדינה באיחוד האירופי היא הגיונית יותר מאשר אישור שהייה. אם אין לך דרכון שני, תוכל לשקול להגיש בקשה להיתר שהייה, המעניק לך את אותן הזכויות כמו אזרחים גרמנים.