השקעות נדל"ן בפורטוגל


בין אם אתה מחפש נכס נופש או נכס להשקעה, ישנן סיבות רבות לשקול רכישת דירה בפורטוגל.

השקעה בנדל"ן בפורטוגל

בין אם אתה משקיע או חובב בית בפעם הראשונה, השקעה בנדל "ן בפורטוגל מציעה יתרונות רבים. החל מיוקר מחיה נמוך וכלה באקלים מתון, פורטוגל מציעה שפע של הזדמנויות עבור משקיעי בתים ונדל "ן.

כתוצאה מכך, פורטוגל הפכה בשנים האחרונות ליעד השקעה פופולרי בנדל "ן. השקעה בנכסים בפורטוגל צפויה לגדול ב-7% בשנת 2021.

ישנן מספר דרכים להשיג היתר מגורים בפורטוגל. קניית נכס היא אפשרות אחת, אבל המשקיעים חייבים לציית לתקנות. אפשרויות אחרות כוללות השקעה בישות משפטית משותפת, נתח במקום, או שיפוץ נכס.

ויזת זהב מאפשרת לך לקבל תושבות בפורטוגל. אתה יכול להשיג את הוויזה על ידי רכישת רכוש, שהייה בפורטוגל לפחות חמש שנים, ותורם EUR500,000 לפיתוח הקהילה המקומית.

תוכנית ויזת הזהב שינתה את הכללים שלה בשנים האחרונות. התוכנית לא תאפשר למשקיעים לבצע השקעות נדל "ן בליסבון או בשאר פורטוגל החל משנת 2022. למרות שזה עדיין מקום נהדר להשקיע בו, זה לא סביר שזה יהיה אטרקטיבי כמו שזה היה פעם.

שוק הנדל "ן בפורטוגל גדל בהתמדה בשנים האחרונות. מחירו הממוצע של בית עלה ב-8.4% בשנה האחרונה.

נכס להשקעות בפורטוגל

השקעה בפורטוגל הפכה לאופציה מצוינת למשקיעים בריטים. עם מחירים סבירים, החזרי השכרה טובים ומערכת פוליטית יציבה, פורטוגל היא מקום נהדר להשקיע בו.

שוק הנדל "ן הפורטוגזי חווה בשנים האחרונות עלייה חדה בהשקעות ומציע מגוון רחב של הזדמנויות להרוויח כסף מנכס. עם צפיפות אוכלוסין נמוכה יחסית ועבודה זולה, פורטוגל הפכה למקום אטרקטיבי להשקעה.

נכס השקעות פורטוגזי יציע תשואות גבוהות, שכן שוק ההשכרה של המדינה מפוקח היטב ומוגדר היטב. בנוסף לכך, פורטוגל היא ביתם של מספר איים אוטונומיים, כולל מדיירה והאיים האזוריים.

תוכנית ויזת הזהב בפורטוגל מאפשרת לאזרחי המדינה השלישית לקבל גישה לאזור שנגן של האיחוד האירופי עם תושבות בפורטוגל. עם זאת, נכון לינואר 2022, שינויים בדרישות ויזת הזהב הוכנסו. שינויים אלה נועדו לעודד השקעה באזורים בעלי צפיפות פנימית נמוכה.

תוכנית חדשה זו לא תכלול תחומים כמו פורטו ואלגרב. משקיעים גם לא יורשו להשקיע בליסבון ובחוף הכסף. אזורים אלה נחשבים לתחומי נדל "ן ראשיים.

פורטוגל גם מציעה מגוון של תמריצי מס לתושביה. בנוסף, אזרחי האיחוד האירופי יכולים לעבוד בפורטוגל כעובדים מועסקים. תמריצי המס האלה מקלים על חלק מהעול בעסקים בחו "ל.

נכס להשקעה בפורטוגל למכירה

רכישת נכס בפורטוגל יכולה להיות השקעה רווחית. פורטוגל היא מדינה יציבה עם עלויות מחיה נמוכות ואיכות חיים גבוהה. היא גם אחת המדינות הבטוחות ביותר בעולם. פורטוגל הצליחה להתאושש מהמשבר הפיננסי ומגזר הנדל "ן שלה הוכיח את עצמו כגמיש.

פורטוגל היא אחד מיעדי ההשקעה המבוקשים ביותר באירופה. למדינה יש בסיס כלכלי חזק, עם התאוששות צפויה של התמ "ג בשנים הקרובות. כתוצאה מכך, ההתעניינות בנכס להשקעה בפורטוגל הולכת וגוברת.

עלות רכישת הנכס בפורטוגל נמוכה יותר מאשר בצרפת ובמדינות אירופאיות אחרות. ההכנסה מהשכרה גבוהה גם היא, כאשר התשואה הממוצעת להשכרה נעה בין 5% ל-14%.

לפורטוגל יש מערכת רישום רכוש יציבה ומרכזית. בעלי הנכסים חייבים לשלם את מס ה-IMI. הוא נע בין 0.3% ל-0.45% תלוי בסוג הנכס ומיקומו. כמו כן, ניתן לפטור חלק מבעלי הנכסים מלשלם ל-IMI עד שלוש שנים.

נדל "ן בפורטוגל הוא גם אטרקטיבי בשל תשואות ההשכרה הגבוהות. שוק ההשכרה מפוקח היטב ומוגדר היטב, כאשר דירות להשכרה בליסבון מציעות בין 5% ל-10% תשואה.

נכס השקעות פורטוגזי למכירה הפך פופולרי יותר בחמש השנים האחרונות. זה נובע מהבסיס הכלכלי החזק, איכות החיים והסביבה הפוליטית היציבה.