האם ניתן לבצע זכיינות בסופרמרקטים? ‏


בין אם אתה רוצה לפתוח עסק משלך או להיות מנהל, זיכיון בסופרמרקט הוא אופציה נהדרת. הרעיון של סופרמרקט הוא אחד נצחי שלעולם לא יצא מהאופנה. הם מספקים מוצרים באיכות גבוהה במחירים סבירים ואין צורך במאות עובדים כדי לנהל עסק מצליח. כל מה שאתה צריך זה צוות קטן כדי לטפל במשלוחים, לשמור על מכסות, ולספק אספקה יומיומית. זיכיון ”שמור הרבה” יכול לעלות בין 750,000 ל-1,500,000 דולר ומאפשר לך להפעיל סופרמרקט משלך ואפילו זיכיון של מיקום לווייני. אם אתה בוחר לנהל חנות משלך, אתה יכול גם להמשיך להפעיל את הזיכיון שלך ולהפעיל חנויות לווין גם כן. אותו הדבר חל על כל סוג אחר של סופרמרקט. הזכיונות יכולים לבחור להתרחב למקומות מרובים לפי הצורך.

לפני שתוכל להיות בעל רשת מרכולים מצליח, עליך לשקול מספר גורמים. קודם כל, אתה חייב לקבוע את המיקום של העסק החדש שלך. באופן אידיאלי, אתה צריך לבחור מיקום נוח במרכז העיר. עם זאת, עליך לזכור שבניין גדול במרכז העיר אינו חוקי. בנוסף, אתה צריך מקום לאחסן את המוצרים שלך. זיכיון לסופרמרקט יכול להיות יקר, אז תצטרך לתכנן בזהירות ותקציב כראוי. עם זאת, היתרונות שווים את המחיר.

שנית, זיכיון לסופרמרקט מציע הזדמנות להגדיל את העסק שלך על ידי שירות מספר גדול יותר של אנשים. אין זה נדיר ששרשראות המרכולים מקיימות אלפי מקומות ברחבי מספר מדינות. בנוסף למבחר גדול של מוצרים, שרשראות המרכולים מאורגנות היטב. זה מאפשר להם לשרת יותר אנשים בבת אחת, מה שאומר יותר כסף. זיכיון בסופרמרקט יכול להיות הזדמנות עסקית רווחית לכל יזם. סניף של הסופרמרקט יכול לעזור לך לפתח את העסק שלך ולהפוך אותו להצלחה.

אחד הסופרמרקטים הרווחיים ביותר בהודו הוא Future Group Bazaar, עם יותר מ-11 חנויות ברחבי המדינה. המותג הוא השחקן המוביל בדגם ההיברידי של הסופרמרקט, המשרת לקוחות במגוון רחב של ערוצים. ל-hypermarkets יש הכנסות משולבות של INR 3 עד 4 לאק לחודש, והיא מתגאה בלמעלה מ-3,000 מוצרים למכירה כפולה. במונחים של רווחיות, למותג זה יש גם יחס מכירות גבוה לכל חנות ושולי רווח ממוצע של 25% ברוטו. בנוסף, מותג זה משויך ליותר מ-250 מותגים לאומיים.

זיכיון בסופרמרקט יציע לך הזדמנות עסקית נהדרת עם תמיכה צמודה ושלל לקוחות. בנעילה האחרונה, סופרמרקטים ראו גידול מסיבי במכירות. רשת הקמעונאות G-Fresh (G-Fresh Mart) היא שם צומח בתעשייה זו. רשת קמעונאית זו מציעה לבעלי הזיכיון את ההזדמנות לפתוח חנות בתוך 45 ימים, הודות למסד הנתונים המעולה של התוכנה. הזכיונות יכולים לנצל את אסטרטגיות הקידום הדיגיטלי יוצאי הדופן של המותג.

לסופרמרקט יש עלות תפעול נמוכה יותר מחנות מכולת מסורתית. בנוסף להיותם גדולים יותר מרוב חנויות המכולת, סופרמרקטים נושאים לעתים קרובות מבחר קטן יותר של סחורות מאשר שוק גדול-קופסאות והיפרמרקטים. ברוב המרכולים קיימים מעברים לבשר, פירות וירקות טריים, מוצרי חלב, מאפים ומוצרים ארוזים. המדפים הנותרים מוקדשים לפריטים שאינם מזון, כגון אלכוהול, תרופות ובגדים. מרכולים מסוגלים לגרב כמעט כל דבר שאתה יכול לדמיין.

בעל הזיכיון בפעם הראשונה יכול לבחור חנות באותו מקום כמו בסופרמרקט קיים. העלות של חנות ספאר רגילה נעה בין אר-8 ל-אר-10 מיליון דולר. זכייניות SuperSpar צפויות לשלם R10 מיליון דולר עבור השקעה ראשונית, וחייבות להיות בעלות של לפחות 40% במזומן לא ממומן כדי לפתוח. הזיכיון של מאהב המזון החל בקייפטאון ב-1993 וצמח ליותר מ-130 חנויות באפריקה. החברה מחזיקה במרכזי הפצה בכל פרובינציית דרום אפריקה.

עוד זיכיון פופולרי לסופרמרקט הוא 7-Eleven. שרשרת זו קיימת כבר למעלה מ-50 שנה ומציעה מודל עסקי ניסיוני ואמיתי עבור זיכיון מצליח. הם גם מציעים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ותהליך יישום קל. לאחר זיכיון 7-Eleven מאפשר לך לגדול במהירות וליצור יותר מזומנים. נוסד בשנת 1927, 7-Eleven היא רשת מכולת גלובלית המציעה זכיונות הזדמנויות ברחבי העולם.

זיכיון הסופרמרקט מטאל מאפשר לך להיות בעלים של עסק מכולת מסתובב וליהנות מתמיכה של צוות תמיכה ייעודי. זה דורש השקעה מינימלית של 100,000 $ הון נוזלי ומבטיח ציוד ומלאי וקמפיין שיווק מוצלח. הזיכיון הוא הזדמנות השקעה מוצקה ומציע ROI מוצק. רשת מרכולים ממתכת מאפשרת לכם להשיג מטרות אישיות ועסקיות. כל זה מגובה על ידי צוות התמיכה המצטיין של החברה.

פרטים נוספים: https://www.netohisahon.co.il/